Kâlehbitâ minhâ cemîan ba’dukum li ba’dın aduvvun, fe immâ ye’tiyennekum minnî huden fe menittebea hudâye fe lâ yadıllu ve lâ yeşkâ.
(Allahû Tealâ şöyle) dedi: “İkiniz oradan (aşağı) inin! Hepiniz (şeytan ve siz), birbirinize düşman olarak. Bundan sonra Benden size mutlaka hidayet gelecek. O zaman kim hidayetime tâbî olursa artık o, dalâlette kalmaz ve şâkî olmaz.”
Yükleniyor...
Talep Ve Öneri
Sizlerin öneri ve görüşleriniz ile Mihr.com'u daha güzel hale getirmek için 24 saat emrinizdeyiz.
Bilgilendirme
Aradığınız kriterlere uygun sohbet veya yazılı eser bulunamadı lütfen doğru yazdığınızdan emin olunuz.